Reklamacje

Nasza polityka reklamacyjna

Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby dostarczane posiłki i świadczone usługi były najwyższej jakości. W przypadku złożenia reklamacji, dbamy by proces jej obsługi był na najbardziej satysfakcjonującym poziomie.

 

Złożenie reklamacji

W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem lub zastrzeżeń odnośnie dostawy możliwe jest złożenie reklamacji. Reklamację można złożyć:

Kontaktując się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta, pod numerem (+48) 506 385 701 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00

Wysyłając wiadomość e-mail na adres: bok@foodiebox.com.pl

Zastrzegamy, że reklamacje dotyczące niedotrzymania towaru należy składać do godziny 10:00  

 

Obsługa reklamacji

Reklamację uważa się za zarejestrowaną w momencie otrzymania przez Foodie Box zgłoszenia od Klienta. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia. O wynikach postępowania reklamacyjnego informujemy telefonicznie bądź drogą mailową.

W naszym sklepie wykorzystujemy pliki cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności i cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel