Reklamacje
Nasza polityka reklamacyjna
Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby dostarczane posiłki i świadczone usługi były najwyższej jakości. W przypadku złożenia reklamacji, dbamy by proces jej obsługi był na najbardziej satysfakcjonującym poziomie.
Złożenie reklamacji
W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem lub zastrzeżeń odnośnie dostawy możliwe jest złożenie reklamacji. Reklamację można złożyć:
Kontaktując się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta, pod numerem (+48) 506 385 701 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 – 16:30
Wysyłając wiadomość e-mail na adres: bok@foodiebox.com.pl
Zastrzegamy, że reklamacje dotyczące nieotrzymania towaru, należy składać do godziny 10:00
Obsługa reklamacji
Reklamację uważa się za zarejestrowaną, w momencie otrzymania przez Foodie Box zgłoszenia od Klienta. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia. O wynikach postępowania reklamacyjnego informujemy telefonicznie bądź drogą mailową.
Odstąpienie od umowy
Informujemy, iż zgodnie z art. 38 ust. 3, ust. 4 oraz ust. 12 Ustawy o prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827) Klientowi będącemu Konsumentem, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 27 wymienionej ustawy z uwagi na charakterystykę produktu, jakim są indywidualnie przygotowywane diety o krótkim okresie przydatności do spożycia, dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić, ze względu na ochronę zdrowia oraz względów higienicznych.