1. W jakich opakowaniach dostarczacie posiłki?

Posiłki są szczelnie i higienicznie zapakowane w pojemniki jednorazowego użytku, które pakujemy do torby papierowej. Jeżeli chcesz otrzymywać Twoje posiłki dietetyczne w torbach termicznych wielokrotnego użytku (zapewnia to Tobie dłuższą świeżość posiłków, np. kiedy torba czeka na Ciebie przed drzwiami). Wówczas prosimy o taką informacje oraz o przelanie 60 zł kaucji zwrotnej (masz wtedy do dyspozycji łącznie 3 torby termiczne). Zalecamy takie rozwiązanie przede wszystkim w sezonie letnim.

 

2. Kiedy dostarczacie posiłki?

Dostawę zamówionych zestawów dietetycznych prowadzimy od niedzieli do czwartku, w przeddzień konsumpcji, między godzinami 15-22, na wskazany przez Ciebie adres.

 

3. Czy mogę zamówić dietę indywidualną?

Dla wszystkich naszych klientów przygotowujemy jedną identyczną dietę zbilansowaną zgodnie z zaleceniami dietetyków. Niestety nie jesteśmy w stanie przygotować posiłków specjalistycznych lub indywidualnych.

 

4. Kiedy zgłosić przerwę urlopową?

Wszelkie zmiany dotyczące wstrzymania lub przedłużenia dostaw prosimy zgłaszać z wyprzedzeniem trzech pełnych dni roboczych. (do każdego czwartku do godz. 16:00 na kolejny tydzień).

 

5. Skąd mam wiedzieć jakie mam zapotrzebowanie kaloryczne?

W tym celu potrzebujemy od Ciebie danych takich jak: wiek, wzrost, waga, aktywność fizyczna, cel diety (utrata wagi / przybranie na wadze / zdrowe odżywianie).

Na tej podstawie jesteśmy w stanie obliczyć Twoje zapotrzebowanie. 

 

6. Czy podczas korzystania z Waszego cateringu mogę liczyć na poradę dietetyka?

W trakcie trwania zamówienia możliwa jest porada dietetyczna, którą można otrzymać telefonicznie lub mailowo w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta. 

 

7. Jaki jest koszt dostawy?

Posiłki dowozimy głównie na terenie Bydgoszczy. Dowóz jest nieodpłatny. Dodatkowo jesteśmy w stanie dostarczyć Twój catering dietetyczny bezpłatnie dla miejscowości takich jak: Niemcz, Osielsko, Niwy, Jagodowo, Czarnówczyn, Jarużyn. 

Istnieje także możliwość dostawy do innych okolicznych miejscowości za dodatkową opłatą. Cennik znajdziesz TUTAJ.

 

8. Jak wygląda menu?

W menu uwzględniamy produkty roślinne, mleczne oraz mięsne, a także rybne. Zapewniamy różnorodność dań na około 3 miesiące! Stosujemy odpowiedni bilans dobrze doprawionych potraw z nowoczesnej, jak i tradycyjnej kuchni międzynarodowej oraz polskiej.

 

9. W jaki sposób mogę uregulować płatność?

Istnieje możliwość opłaty zamówienia poprzez platformę PayU oraz tradycyjnym przelewem bankowym. Płatności przelewowe prosimy kierować na nasze konto firmowe: Gastrocom. 32 1090 1896 0000 0001 3224 6950. Pragniemy zaznaczyć, iż wystawiamy w razie potrzeby faktury VAT, w takim przypadku prosimy o podanie danych firmy. Płatności można także dokonać w siedzibie firmy przy ul. Dworcowej 68 w Bydgoszczy.

 

10. Z kim kontaktować się w przypadku problemów z zamówieniem?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji w dni powszednie (z wyłączeniem dni świątecznych) od 9:00 do 17:00 pod numerem telefonu 506 385 701. Można do nas również napisać za pomocą formularza kontaktowego.

 

11. Dlaczego warto zaufać akurat Wam?

Ponieważ podajemy naszym Klientom tylko to, co sami jemy :)