1. W jakich opakowaniach dostarczacie posiłki?

Posiłki są szczelnie i higienicznie zapakowane w pojemniki jednorazowego użytku, które pakujemy do torby papierowej.

  1. Kiedy dostarczacie posiłki?

Dostawę zamówionych zestawów dietetycznych prowadzimy od niedzieli do czwartku, w przeddzień konsumpcji, między godzinami 15-23, na wskazany przez Ciebie adres. W pozostałych rejonach dostawy zamówionych zestawów dietetycznych prowadzimy od poniedziałku do piątku, w dniu konsumpcji (we wczesnych godzinach porannych), pod wskazany przez Państwa adres.

  1. Czy mogę zamówić dietę indywidualną?

Dla wszystkich naszych klientów, w zależności od wybranej opcji, przygotowujemy identyczną dietę, zbilansowaną zgodnie z zaleceniami dietetyków. Niestety nie jesteśmy w stanie przygotować posiłków specjalistycznych lub indywidualnych.

  1. Kiedy zgłosić przerwę w diecie?

Wszelkie zmiany, przerwy w dostawach, dodatkowe zamówienia etc. prosimy przekazywać z wyprzedzeniem 2 pełnych dni roboczych.

Modyfikacje od poniedziałku lub wtorku zgłoś do piątku do godz. 11:00. Zmianę na środę zgłoś do poniedziałku do 11:00. Korzystaj z Panelu Klienta lub BOK.

  1. Czy mogę zmienić kaloryczność podczas trwanie diety?

Tak, prosimy o kontakt z BOK.

  1. Skąd mam wiedzieć jakie mam zapotrzebowanie kaloryczne?

W tym celu potrzebujemy od Ciebie danych takich jak: wiek, wzrost, waga, aktywność fizyczna, cel diety (utrata wagi / przybranie na wadze / zdrowe odżywianie).

Na tej podstawie jesteśmy w stanie obliczyć Twoje zapotrzebowanie. 

  1. Czy podczas korzystania z Waszego cateringu mogę liczyć na poradę dietetyka?

W trakcie trwania zamówienia możliwa jest konsultacja dietetyczna w gabinecie https://meddietabydgoszcz.pl/.

Pokrywamy 50% kosztów dla klientów posiadających opłacone zamówienie na minimum 20 dni.

  1. Jaki jest koszt dostawy?

Wszystkie obsługiwane miejscowości i ceny dostaw dostępne są w panelu klienta podczas składania zamówienia.  

  1. W jaki sposób mogę uregulować płatność?

Istnieje możliwość opłaty zamówienia poprzez platformę PayU oraz tradycyjnym przelewem bankowym.

Płatności przelewowe prosimy kierować na nasze konto firmowe:

Foodiebox sp. z o.o.: 38 1090 1072 0000 0001 5422 7011.

Pragniemy zaznaczyć, iż wystawiamy w razie potrzeby faktury VAT, w takim przypadku prosimy o podanie danych firmy. Płatności można także dokonać w siedzibie firmy przy ul. Dworcowej 68 w Bydgoszczy.

  1. Z kim kontaktować się w przypadku problemów z zamówieniem?

W razie problemów, uwag a także pytań dotyczących dostawy skontaktuj się z cateringiem pod numerem tel. 506 385 701 w dni robocze w godz. 8:30-16:30 lub napisz email: bok@foodiebox.com.pl .

  1. Dlaczego warto zaufać akurat Wam?

Ponieważ podajemy naszym Klientom tylko to, co sami jemy :)