1. W jakich opakowaniach dostarczacie posiłki?

Posiłki są szczelnie i higienicznie zapakowane w pojemniki jednorazowego użytku, które pakujemy do torby papierowej.

  1. Kiedy dostarczacie posiłki?

Dostawę zamówionych zestawów dietetycznych prowadzimy od niedzieli do czwartku, w przeddzień konsumpcji, między godzinami 15-23, na wskazany przez Ciebie adres. W pozostałych rejonach dostawy zamówionych zestawów dietetycznych prowadzimy od poniedziałku do piątku, w dniu konsumpcji (we wczesnych godzinach porannych), pod wskazany przez Państwa adres.

  1. Czy mogę zamówić dietę indywidualną?

Dla wszystkich naszych klientów, w zależności od wybranej opcji, przygotowujemy identyczną dietę, zbilansowaną zgodnie z zaleceniami dietetyków. Niestety nie jesteśmy w stanie przygotować posiłków specjalistycznych lub indywidualnych.

  1. Kiedy zgłosić przerwę w diecie?

Wszelkie zmiany, przerwy w dostawach, dodatkowe zamówienia etc. prosimy przekazywać z wyprzedzeniem 2 pełnych dni roboczych.

Modyfikacje od poniedziałku lub wtorku zgłoś do piątku do godz. 11:00. Zmianę na środę zgłoś do poniedziałku do 11:00. Korzystaj z Panelu Klienta lub BOK.

  1. Czy mogę zmienić kaloryczność podczas trwanie diety?

Tak, prosimy o kontakt z BOK.

  1. Skąd mam wiedzieć jakie mam zapotrzebowanie kaloryczne?

W tym celu potrzebujemy od Ciebie danych takich jak: wiek, wzrost, waga, aktywność fizyczna, cel diety (utrata wagi / przybranie na wadze / zdrowe odżywianie).

Na tej podstawie jesteśmy w stanie obliczyć Twoje zapotrzebowanie. 

  1. Czy podczas korzystania z Waszego cateringu mogę liczyć na poradę dietetyka?

W trakcie trwania zamówienia możliwa jest konsultacja dietetyczna w gabinecie https://meddietabydgoszcz.pl/.

Pokrywamy 50% kosztów dla klientów posiadających opłacone zamówienie na minimum 20 dni.

  1. Jaki jest koszt dostawy?

Wszystkie obsługiwane miejscowości i ceny dostaw dostępne są w panelu klienta podczas składania zamówienia.  

  1. W jaki sposób mogę uregulować płatność?

Istnieje możliwość opłaty zamówienia poprzez platformę PayU oraz tradycyjnym przelewem bankowym.

Płatności przelewowe prosimy kierować na nasze konto firmowe:

Gastrocom: 32 1090 1896 0000 0001 3224 6950.

Pragniemy zaznaczyć, iż wystawiamy w razie potrzeby faktury VAT, w takim przypadku prosimy o podanie danych firmy. Płatności można także dokonać w siedzibie firmy przy ul. Dworcowej 68 w Bydgoszczy.

  1. Z kim kontaktować się w przypadku problemów z zamówieniem?

W razie problemów lub uwag skontaktuj się z cateringiem pod numerem tel. 506385701 w dni robocze w godz. 9:00-17:00 lub napisz email: bok@foodiebox.com.pl 

  1. Dlaczego warto zaufać akurat Wam?

Ponieważ podajemy naszym Klientom tylko to, co sami jemy :)

 


get redirected here crmwatches.com.cheapest replicarolexwatches.club.article fake rolex.get more replica rolex.helpful site www.replicadeespana.es.company website https://www.rolexreplika.pl/.On Sale https://fake-richardmille.com/.On The Online Website cajasanfernando.click https://www.walletswatchesandthings.com/.check my source www.mortgagewatches.com.more helpful hints replica watches.you can find out more rolex copies cheap.this contact form fake watches.Click This Link breitling bentley replica.24 Hours Online https://www.goomegawatches.com/.Ladies frank mueller replica.Top Quality fake watches.Wiht 20% Discount fake rolex.Look At This bell and ross replica.