Reklamacje

Nasza polityka reklamacyjna

Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby dostarczane posiłki i świadczone usługi były najwyższej jakości. W przypadku złożenia reklamacji, dbamy by proces jej obsługi był na najbardziej satysfakcjonującym poziomie.

 

Złożenie reklamacji

W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem lub zastrzeżeń odnośnie dostawy możliwe jest złożenie reklamacji. Reklamację można złożyć:

Kontaktując się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta, pod numerem (+48) 506 385 701 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 – 16:30

Wysyłając wiadomość e-mail na adres: bok@foodiebox.com.pl

Zastrzegamy, że reklamacje dotyczące nieotrzymania towaru, należy składać do godziny 10:00  

 

Obsługa reklamacji

Reklamację uważa się za zarejestrowaną, w momencie otrzymania przez Foodie Box zgłoszenia od Klienta. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia. O wynikach postępowania reklamacyjnego informujemy telefonicznie bądź drogą mailową.